Hi! My name is Ana Lucia. I am an experienced and qualified Spanish teacher with 9 years working experience and I offer to give lessons to children 3 years and older.
60, 90 or 120 minutes lessons. I have extensive teaching materials for childrens and use an educational method focused on action and based on the game.

I also teach Spanish to adults and math classes in Spanish to children and youth.

If you are interested write me and talk about the conditions

anitalu@hotmail.com or hapintoo@yahoo.es

I'm near American Embassy - Smolenskaya o Barrikadnaya Metro Station. I have the flexibility to go to give lessons to your home or office.

Regards

Ana Lucía
------------
¡Hola! Me llamo Ana Lucía. Soy una profesora cualificada de español con 9 años de experiencia y me ofrezco para dar clases de español a niños de 3 años de edad en adelante.
Clases de 60, 90 o 120 minutos. Poseo amplio material didáctico infantil y empleo un método educativo enfocado en la acción y basado en el juego.
También doy, clases de español para adultos y clases de matemáticas en español a niños y jóvenes.

Si estás interesado me escribes y hablamos de las condiciones

anitalu@hotmail.com o hapintoo@yahoo.es

Vivo cerca de la Embajada de EE.UU. - estación de Metro Smolenskaya o Barrikadnaya. Tengo flexibilidad para ir a dar lecciones a su casa u oficina.

¡¡Os espero!!

Ana Lucía
LUCY EXPAT1.jpg