PDA

View Full Version : Experience exchange

mikael
24-03-2004, 10:55
Spreekt iemand Nederlands in Bardak?
Ik zou graag met iemand mijn Nederlans oefenen, ik studeerde Nederlands als mijn 3de taal aan de Universiteit maar nu spreek ik het helemaal niet.

Als iemand wilt Russisch/Nederlands/Engels/Arabisch exchange maken, laat me aub even weten..

danku wel

Michael

Limitchik
24-03-2004, 11:00
You're in the wrong parts around here, son. You's best be heading along home before you gets yourself in a whole lot of trouble. Folks like you don't come round here too often. You be attracting a lot of attention real soon. Go on. Be gone. Get outta here while you still can.

Jolly Joker
24-03-2004, 11:05
Originally posted by mikael
Spreekt iemand Nederlands in Bardak?
Ik zou graag met iemand mijn Nederlans oefenen, ik studeerde Nederlands als mijn 3de taal aan de Universiteit maar nu spreek ik het helemaal niet.

Als iemand wilt Russisch/Nederlands/Engels/Arabisch exchange maken, laat me aub even weten..

danku wel

Michael

This is an English language site, anderhalve man en een paardekop spreek Nederlands hier, dombo.

moscowmail
24-03-2004, 11:19
Post moved by Moscowmail

Lexis
24-03-2004, 12:44
Ik neem aan dat je mondeling wilt oefenen? Je kunt eens langs komen bij een bijeenkomst van de Nederlandse Vereniging Moskou. Aanstaande vrijdag wordt er een bowling avond gehouden, dan heb je al snel kans om te oefenen. Op hun homepage staat alle informatie over de NVM en de bijeenkomsten. (http://www.nvm.ru)

Hier op de Expat site zijn trouwens best wel wat Nederlanders aanwezig, maar slechts een heel af en toe wordt er daadwerkelijk wat in het Nederlands geschreven in het "multi-langual" forum.

mikael
24-03-2004, 12:58
Bedankt, Lexis!
Ik zal die site wel bezoeken,
en ik zou graag een deel van de nederlandse vereniging hier in Moskau worden....

groetjes,

Michael

isabelinha
25-03-2004, 09:05
he, Michael,

en wat met je West-Vlaams?
Lang niets meer van je gehoord.
Je leeft toch nog!

Heb je mijn boek van Pieter Aspe nog? En belangrijker ... heb je het al helemaal gelezen? :bookworm:

Groetjes

mikael
25-03-2004, 09:23
Dag Isabel,

tuurlijk heb ik nog jou boek mee, maar jammer genoeg heb ik 't nog niet gelezen,

als je er nodig hebt , laat me even weten, ik zal je het terug geven,
hoe was jou reis naar Belgie trouwens?

isabelinha
25-03-2004, 09:42
Originally posted by Lexis
Ik neem aan dat je mondeling wilt oefenen? Je kunt eens langs komen bij een bijeenkomst van de Nederlandse Vereniging Moskou. Aanstaande vrijdag wordt er een bowling avond gehouden, dan heb je al snel kans om te oefenen. Op hun homepage staat alle informatie over de NVM en de bijeenkomsten. (http://www.nvm.ru)

is jullie vereniging ook toegankelijk voor Vlamingen??

isabelinha
25-03-2004, 09:44
Originally posted by mikael
Dag Isabel,

tuurlijk heb ik nog jou boek mee, maar jammer genoeg heb ik 't nog niet gelezen,

als je er nodig hebt , laat me even weten, ik zal je het terug geven,
hoe was jou reis naar Belgie trouwens?

reis naar Belgie was ok.
een reis naar Sint-Petersburg is minder goed afgelopen : er was ingebroken in mijn appartement. veel zaken weg

Lexis
26-03-2004, 00:37
Originally posted by isabelinha
is jullie vereniging ook toegankelijk voor Vlamingen??

Ik weet niet van de hoed en de rand ;) Ik weet wel dat op de bijeenkomsten ook nederlandstaligen zijn die niet de Nederlandse nationaliteit hebben.

Ik zou de NVM mailen als ik jou was: nvm@nvm.ru. Ik vraag het morgen wel op de bijeenkomst ;)

Lexis
26-03-2004, 22:53
Even een foutje rechtzetten, de bowlingavond is op zaterdag de 27e.