PDA

View Full Version : Experience exchange

mikael
24-03-2004, 10:55
Spreekt iemand Nederlands in Bardak?
Ik zou graag met iemand mijn Nederlans oefenen, ik studeerde Nederlands als mijn 3de taal aan de Universiteit maar nu spreek ik het helemaal niet.

Als iemand wilt Russisch/Nederlands/Engels/Arabisch exchange maken, laat me aub even weten..

danku wel

Michael

Limitchik
24-03-2004, 11:00
You're in the wrong parts around here, son. You's best be heading along home before you gets yourself in a whole lot of trouble. Folks like you don't come round here too often. You be attracting a lot of attention real soon. Go on. Be gone. Get outta here while you still can.

Jolly Joker
24-03-2004, 11:05
Originally posted by mikael
Spreekt iemand Nederlands in Bardak?
Ik zou graag met iemand mijn Nederlans oefenen, ik studeerde Nederlands als mijn 3de taal aan de Universiteit maar nu spreek ik het helemaal niet.

Als iemand wilt Russisch/Nederlands/Engels/Arabisch exchange maken, laat me aub even weten..

danku wel

Michael

This is an English language site, anderhalve man en een paardekop spreek Nederlands hier, dombo.

moscowmail
24-03-2004, 11:19
Post moved by Moscowmail

Lexis
24-03-2004, 12:44
Ik neem aan dat je mondeling wilt oefenen? Je kunt eens langs komen bij een bijeenkomst van de Nederlandse Vereniging Moskou. Aanstaande vrijdag wordt er een bowling avond gehouden, dan heb je al snel kans om te oefenen. Op hun homepage staat alle informatie over de NVM en de bijeenkomsten. (http://www.nvm.ru)

Hier op de Expat site zijn trouwens best wel wat Nederlanders aanwezig, maar slechts een heel af en toe wordt er daadwerkelijk wat in het Nederlands geschreven in het "multi-langual" forum.

mikael
24-03-2004, 12:58
Bedankt, Lexis!
Ik zal die site wel bezoeken,
en ik zou graag een deel van de nederlandse vereniging hier in Moskau worden....

groetjes,

Michael

isabelinha
25-03-2004, 09:05
he, Michael,

en wat met je West-Vlaams?
Lang niets meer van je gehoord.