PDA

View Full Version : Nederlands

MaroesjaKaas
10-11-2004, 23:57
Offering Dutch classes for adults and children at your place

15 USD per (clock) hour, discount for groups

If interested please pm me or send an email to maroesja79@yahoo.com. I am available for lessons after 1 December

Jet
11-11-2004, 09:19
Waar kom je vandaan, niet Leiden toevalig? ;)

Akila Pils
17-11-2004, 13:24
15USD/uur

woo, ik moet dringend van werk veranderen :o :D

MaroesjaKaas
17-11-2004, 17:12
Jet: nee kom uit het Oosten des lands. En heb in Groningen gestudeerd. Maar ben al een tijdje niet meer permanent in Nederland. Jij? Ben je Nederlands/Vlaams of Nederlands sprekende Rus?

Akila Pils: 15 USD is echt niet veel voor een vol uur.. Via een agency of school kost het vrijwel altijd meer dan 25 USD per uur (no kidding!). En natuurlijk gaat er ook heel veel tijd in voorbereiding en reistijd zitten. Helaas is het dus helemaal niet zo lucratief als het lijkt.. Hoewel er vrij veel vraag naar docenten Nederlands (en natuurlijk Engels) is tegenwoordig in Rusland, zou ik er dus zeker geen vaste baan voor opgeven als ik jou was :-)

mikael
18-11-2004, 10:57
Dag iedereen!
Wie kan me helpen? Is er een bar of iets anders waar nederlandstalige mensen ontmoeten in Moskau om zo maar even te kletsen...Ik spreek wel Engles, Arabisch en Russisch...misschien iemand wilt gewoon een van deze talen even te oefenen?!! Ik ben 23...
Hulp nodig!!!
Michael